Utorok, 18. december, 2018 | Meniny má Sláva, Slávka

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pri Trenčíne vzniká logistický park, zamestnať chce 600 ľudí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

re:

Smutne. Vacsina poli na okoli zatrepanych plechovymi budami, kamion jeden za druhym.. existujuce stare priemyslene parky chatrajuce.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

je to logisticky park

a je logicke, ze ho postavia pri dialnici a buducej krizovatke s rychlostnou cestou. Ano, mohli to postavit niekde nad Chocholnou na Kykule alebo blizsie k hranici, ale to by za obet padli tisice stromov a hektare vyasfaltovanej pody na rozsirenie cesty tretej triedy.

A toto nie je prevadzka, ktora by mohla vzniknut niekde na brownfieldoch v Trenčíne, pretoze tie su v intravilane mesta a i tak su do urcitej miery pouzivane roznymi mensimi firmami, takze na to jednoducho nie je miesto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prácu tých 600 ľudí nájde. Ale mzdu za nu sotva. Len vreckové na prezívanie v delených bytoch, ci dokonca delených izbách. Moderné gulagy v globalizovanom svete pre pracujúcu chudobu. Pravda, v Cíne a Bangladézi to majú este horsie. A co sa týka prejazdu kamiónov v dotknutých obciach, zelám ludom v nich, aby si uzili pokojné noci, pokial este mozu. Na Slovensku totiz neexistuje nocný zákaz prejazdu nákladnej dopravy nad 7,5 tony medzi 22:00 a 05:00 ráno, ako v Rakúsku a vo Svajciarsku. Takze viete co to znamená Trencania. Ak nie, treba sa spýtat v dedinách v okruhu 30 km. susediacich s priemyselným parkom Jaguar Land Rover, Nitra Drázovce. Ale podobný "rozvoj" prinása aj príjemnejsie starosti: mnohí funkcionári na úrovni dotknutých obcí, miest, trencianskeho VUC a tzv. odborov sa budú musiet ucit jazdit na nových BMW X6 s automatickými prevodovkami. A to tiez nie je lahké. Pracujúci by s nimi mali mat pochopenie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

najdi si na mape Chocholnu Velcice

za dedinou mas liniu zeleznice a cesty prvej triedy (medzi TN a NM nejde cez dediny) a par sto metrov paralelne k nim dialnica. Kludne sa tam moze postavit aj medzinarodne letisko, nicomu to moc vadi nebude.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ďakujem, bez teba som ani nevedel, aká je táto správa vlastne tragédia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zase manualne prace pre Srbov a Rumunov. Slovensko je len pasova vyrobňa a sklad.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Len sa cudujem, ze sa nie a nie posuvat postupne na vychod. Stale budu je*at vsetko na ten zapad. O chvilu zacnu robit pristavby? Druhe poschodie na kazdu halu? Pripadne aj podzemne centra, len aby nemuseli ist vychodnejsie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ty by si kde investoval? Tam kde máš diaľnicu a železnicu na pár krokov, relatívne blízko ďalšie tri vyvinuté krajiny, do ktorých plánuješ exportovať alebo by si investoval na opačnom konci republiky, kde nie je diaľnica, hlavný železničný ťah končí v 50 km vzdialenom meste a na blízku sú trhy, ktoré ťa nezaujímajú?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale ja som nepisal o opacnom konci republiky, ale o postupnom posuvani sa tym smerom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keby boli zisky tzv. investorov aspon zdanené, a cast penazí sla na budovanie protihlukových zábran a poriadnej infrastruktúry. Neludské pracovné podmienky a vysoké tempo sa skor neskor tiez odzrkadlia na znicenom zdraví zamestnancov, ich liecení a predcasnom odchode do práceneschopnosti. Ale hradit to bude a starat sa o nich v ústavoch bude znova len bezný obcan. Nie korporácia.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?