Topvar prináša svojím štamgastom kvalitu do prevádzok

Najbližšie stretnutie so sládkom Jánom Pírym sa uskutoční v piatok 20. septembra o 18:00 v krčme U Janka Veteránka v Dubnici nad Váhom.

Značka Topvar je už od svojho vzniku garantom vysokej kvality, čomu zodpovedá aj množstvo prestížnych ocenení, z ktorých najaktuálnejším je zisk bronzovej pivnej korunky za 10% variant a striebornej pivnej korunky za tmavý variant Marína. S rovnakou starostlivosťou pristupuje aj k jednotlivým prevádzkam a štamgastom v rôznych kútoch západného Slovenska. Dôkazom toho sú aj najnovšie dva projekty, ktoré ľuďom interaktívnou formou prinášajú možnosť dozvedieť sa mnoho zaujímavých informácií.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Večery s majstrom

SkryťVypnúť reklamu

Prostredníctvom projektu s názvom „Večery so sládkom“ navštívi Topvar v najbližších mesiacoch 30 vybraných prevádzok na západnom Slovensku. Pod vedením topoľčianskeho pivovarníckeho majstra Jána Píryho sa ľudia dozvedia mnoho zaujímavostí o histórii, výrobe či optimálnej starostlivosti o ich obľúbené pivo. Najbližšie stretnutie sa uskutoční v piatok 20. septembra o 18:00 v krčme U Janka Veteránka v Dubnici nad Váhom. V rámci neformálneho stretnutia so sládkom budú mať ľudia možnosť vyskúšať rôzne spôsoby čapovania piva, ku ktorým dostanú od pivovarníckeho majstra aj kvalifikované typy a triky a dozvedia sa tiež, čo všetko ovplyvňuje kvalitu zlatistého moku . Prítomní štamgasti budú môcť tiež absolvovať vedomostný test, za ktorého úspešné zodpovedanie získajú diplom pivného znalca spolu s darčekmi. Svoju odbornosť si otestujú aj hlavní výčapníci daných prevádzok, ktorí po úspešnom absolvovaní získajú CERTIFIKÁT – MAJSTRI SVOJHO REMESLA s podpisom pivovarníckeho majstra Jána Píryho i podpisom úspešného majstra výčapníka. „Cieľom tejto aktivity je sprostredkovať personalizáciu kvality cez dvoch hlavných garantov – pivovarníckeho majstra Jána Píryho, ako aj samotných výčapníkov v jednotlivých prevádzkach. Podujatia budú svojim priebehom jedinečné, keďže každá zúčastnená prevádzka pridá ruku k dielu v podobe vlastného sprievodného programu,“ hovorí Mgr. Naďa Kasalová, brand manažérka značky Topvar.

SkryťVypnúť reklamu

Bližšie informácie k termínom a miestam jednotlivých podujatí nájdete na www.topvar.sk

Netradičný a ambiciózny projekt pre každého

Budovanie vzťahov a lojality s jednotlivými prevádzkami i samotnými spotrebiteľmi je téma, ktorou sa zaoberá aj veľmi ambiciózny projekt s názvom „Tavern koncept“. Svojou podstatou ide o veľmi ojedinelú aktivitu. Ponúkať zákazníkom kvalitné pivo totiž nestačí. Rovnako dôležité je, aby sa hostia v danej prevádzke aj dobre cítili a mali chuť sa znova vrátiť. Príjemnú atmosféru je možné dosiahnuť kombináciou viacerých faktorov – priateľský a milý personál, kvalitné služby, útulné prostredie a pekný interiér. „Snažíme sa pomáhať tam, kde to pre danú prevádzku aj naozaj dáva zmysel. Prichádzame s komplexným riešením, ktorého cieľom je zvyšovanie imidžu a atraktivity daného miesta. Pomáhame majiteľom, aby ich podnik získal nový vzhľad - od farby stien, cez interiérové doplnky až po zmenu dispozičného riešenia. Štamgastom a ich krčme prispôsobujeme aj naše komunikačné materiály, aby sa vo svojom obľúbenom podniku cítili ako doma. Prečo by aj oni nemali mať právo na útulné a pekné prostredie. Z dôvodu zvyšovania kvality nášho piva sme vynašli inovatívny spôsob jeho skladovania. Chladí sa priamo v pulte, ktorý je zo skla a nerezu, na optimálnu skladovaciu teplotu 10-15°C. Okrem kontroly a udržiavania optimálnej teploty piva, ktorá vo výraznej miere vplýva na jeho kvalitu, tak hosťom poskytuje aj pridaný estetický zážitok. Majú možnosť akoby nahliadnuť do „pivnej pivnice“ priamo zo svojich obľúbených miest. Každý milovník Topvaru sa tak rád do prevádzky vracia, pretože v sebe odráža emóciu značky, ktorej záleží na svojich štamgastoch a zároveň spája dobré pivo s pekným miestom a príjemnou atmosférou. Momentálne sme dokončili piatu prevádzku a začíname práce so šiestou. Našim cieľom je vybudovať, v rámci možností, menšiu sieť ukážkových prevádzok, ktoré sprostredkujú svojim hosťom netradičný zážitok s pohárom kvalitného piva,“ prezrádza o projekte Mgr. Naďa Kasalová, brand manažérka značky Topvar.

SkryťVypnúť reklamu

Viac informácií nájdete na www.topvar.sk

Autor: Martin Michalica, C&M advertising

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Trenčín

Komerčné články

  1. Jahody dováža výrobca džemov z Moldavska, šípky z Nemecka
  2. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta
  3. Digitálne sebavedomie pre novú generáciu: kto sú digiPEERS?
  4. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  5. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  6. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  7. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  8. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  1. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta
  2. Apolka horí!
  3. Digitálne sebavedomie pre novú generáciu: kto sú digiPEERS?
  4. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich
  5. Najprv rozhadzovali, teraz drancujú. Koľko vám vzali?
  6. Fejtón o móde od Emmy Tekelyovej a TOP trendy na jeseň a zimu
  7. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  8. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 13 708
  2. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 10 456
  3. Keď sa z brigády stane kariéra 5 177
  4. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 4 079
  5. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 3 888
  6. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich 2 837
  7. Najprv rozhadzovali, teraz drancujú. Koľko vám vzali? 2 656
  8. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok 1 904
  1. Zuzana Kučminová: Zvyk mi dáva korene, zvedavosť mi dáva krídla
  2. Jakub Konečný: Dana Drábová nás nečakane opustila
  3. Miroslav Kocúr: Novela ústavy a úcta ku každému životu
  4. Dávid Polák: Dva roky od 7. októbra
  5. Milan Removčík: Rozsutec
  6. Erik Kriššák: Úpal
  7. Ján Šeďo: Zachránili "ju", jej "reči" je rozumieť aj bez slov.
  8. Jakub Konečný: Izrael a Palestína potrebujú prímerie, mier aj zmierenie
  1. Ján Valchár: Fantastické správy z Ukrajiny (a Ruska, hahaha!) 20 940
  2. Radoslav Záhumenský: Tento hrad je len hodinu od Bratislavy a patrí medzi najkrajšie zrúcaniny Slovenska! 🏰 14 638
  3. Jan Dermek: 26.9. - Sviatok svätého Farizeja 11 241
  4. Monika Albertiová: Konsolidácia? Ľudia nemajú čo žrať, a Kuffa? Ide sa na gardistov hrať! 10 260
  5. Anna Brawne: Martinka Vzácna, vašim jediným úspechom je, že tá kultúra napriek vám stále žije! 8 069
  6. Peter Franek: Zlá správa pre Uhríka s Mazurekom. 6 506
  7. Ján Valchár: Niečo k situácii v Slavjansku a ruským ponorkám 5 125
  8. Ján Valchár: Gerasimova doktrína a jej posledná možná fáza 4 967
  1. Věra Tepličková: Zvrat to ozaj nečakaný, Oskar je vraj uprataný
  2. Anna Brawne: Martinka Vzácna, vašim jediným úspechom je, že tá kultúra napriek vám stále žije!
  3. Roman Kebísek: Vincent van Gogh kreslil steblami trstiny, ktoré sám zbieral a orezával
  4. Věra Tepličková: Keď vo filme hasiči, skĺznu dole po tyči,
  5. Marian Nanias: "Tí zlí Bruselskí úradníci....."
  6. Dušan Koniar: Za čem númera? vsjo jásno
  7. Roman Kebísek: Povstalec Šulek pred popravou r. 1848 poslal pozdrav sestre – starej mame Štefánika
  8. Dušan Koniar: Kam by chcel, tam ho nepozvú. Kam áno, tam nejde
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Trenčín - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Trenčín

Súčasné podnikanie sa rýchlo mení a tým aj požiadavky na financovanie.


V aktuálnom vydaní vám prinášame jedinečný seriál o unikátnych miestach s príbehom.


Ilustračná grafika.

Rozdiely medzi prvými troma firmami sú priepastné.


Michal Krčméry, Darina Maňurová a Mikuláš Černota

Od škôl a zdravotníctva po kešu stromy a púštne záhrady – slovenské projekty menia životy zraniteľných komunít.


Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu