Chcú zistiť záujem a názory potenciálnych nositeľov Regionálnej značky Kopaničiarskeho regiónu, či by zavedenie takéhoto značenia malo pre ich produkciu či predaj zmysel.
MYJAVA. Kopaničiari chcú mať svoje produkty a služby označené regionálnou značkou kopaničiarskeho regiónu. Možnosti jej zavedenia predostrie na odbornom seminári Miestna akčná skupina (MAS) Kopaničiarsky región 12. júna v kongresovej sále hotela Štefánik v Myjave.
Ako TASR informoval hovorca Myjavy Marek Hrin, seminár je určený najmä miestnym výrobcom tradičných predmetov a potravín, remeselníkom, pestovateľom plodín typických pre región, ako aj majiteľom a prevádzkovateľom zariadení cestovného ruchu, ktorí ponúkajú tradičné špeciality, ubytovanie i iné služby v tradičných objektoch. Zároveň chcú zistiť záujem a názory potenciálnych nositeľov Regionálnej značky Kopaničiarskeho regiónu, či by zavedenie takéhoto značenia malo pre ich produkciu či predaj zmysel.
Skúsenosti so zavádzaním regionálnej značky budú na seminári prezentovať priekopníci tejto formy podpory regiónov zo Slovenska a Českej republiky. So skúsenosťami zo zavádzania regionálneho produktu Moravské Kravařsko sa podelí MAS regiónu Poodrie, regionálny produkt Prácheňsko predstaví MAS Strakonicko a regionálny produkt Karmina odprezentuje Slow Food Západné Slovensko.