TRENČÍN. Cieľom kampane Do knižnice je upriamiť pozornosť verejnosti, a to najmä detí a mladých ľudí na čítanie a na knižnice. Informovala o tom Gabriela Futová, koordinátorka projektu. „Deti a mladí ľudia do 25 rokov sa môžu podľa vekových kategórií zapojiť do súťaží zameraných na návrhy plagátov, komiksov, bilbordov, animovaných spotov, hudobných textov a sloganov, ktoré podporujú čítanie a knižnice. Pre najmenších záujemcov je pripravená súťaž Slovenská čitateľská rodina, v ktorej budú objavovať slovenské knihy v domácich knižniciach," uviedla Futová.
Uzávierka všetkých súťaží je 30. septembra, autori víťazných návrhov a knižnice, prostredníctvom ktorých budú víťazné návrhy zapojené, budú odmenení.. Z najlepších výtvarných a grafických návrhov vytvoria organizátori putovnú výstavu pre všetky knižnice a školy, ktoré o ňu prejavia záujem.
Autor: luma