a Poľska. K tejto zmene pristúpilo Výstavisko v snahe podporiť účasť malých a stredných firiem, ktorá je často podmienená obmedzenými finančnými prostriedkami.
„Pripravili sme pre nich malometrážne typizované stánky,“ uviedol riaditeľ Výstaviska TMM, a.s., Emil Dobiáš.
Pre odbornú verejnosť boli určené špecializované sprievodné akcie, semináre a prezentácie. Neodmysliteľnou súčasťou sú módne prehliadky. Každý deň sa uskutočnili tri. Jesenná časť tohto najstaršieho módneho veľtrhu na Slovensku bude opäť trojdňová. Uskutoční sa 19. až 21. septembra a bude zameraná na sezónu jeseň – zima 2007.
Návštevníci veľtrhu mohli porovnať kreativitu mladých módnych tvorcov s profesionálmi. Súčasťou sprievodného programu veľtrhu je totiž súťaž mladých módnych tvorcov Zlatá Fatima junior. „Na 14. ročníku predviedlo 24 zúčastnených stredných odborných škôl a učilíšť zo Slovenska aj z Českej republiky celkom 95 modelov a kolekcií,“ povedala Ivana Ridekyová z útvaru marketingu Výstaviska TMM. O tituly sa celkovo uchádzalo v tradične najobsadzovanejšej kategórii Voľná odevná tvorba 57 modelov. Tohtoročné témy zodpovedali dynamickému životnému štýlu mladých ľudí - Dynamika, pohyb v odeve, odev v pohybe a Na kolesách. V kategórii Konfekčná odevná tvorba súťažilo 21 modelov a módnych doplnkov bolo 18 modelov a kolekcií.