Propaguje titulné stránky dvoch svojich produktov Trenčianskeho spravodaja a Revue Trenčín, na ktorých je zhodne vyobrazený primátor mesta.
Ako tvrdí konateľ spoločnosti Róbert Rybníček, ich zámerom je spropagovať oba produkty spoločnosti a na titulku si môžu dať, čo uznajú za vhodné. Kampaň si objednali na mesiace október a november, predvolebný termín obhajuje Rybníček tvrdením, že neskoršie termíny boli už dlhodobo objednané. Skutočnosť, že reklamnú kampaň nerobili v čase, keď začali oba tituly vydávať, odôvodňuje nedostatkom financií. „Môže to zvádzať k akýmkoľvek úvahám, ale naše produkty potrebujeme dostať na verejnosť a spraviť im propagáciu,“ vysvetľuje Rybníček. Rovnako odpovedá aj na otázku, prečo robia masívnu kampaň aj titulu Trenčiansky spravodaj, ktorého ekonomické výsledky nie sú závislé od predaja, pretože je distribuovaný do schránok trenčianskych domácností. „Chceme pritiahnuť záujem inzerentov.“
Jedným z inzertných partnerov štvrťročníka Revue je aj mesto Trenčín. Naviac odkupuje aj časť nákladu, podľa zmluvy 1000 kusov. Jedno číslo stojí 65 korún. Od januára 2004 zaplatilo mestu spoločnosti TMS za časopis a inzerciu viac ako 300-tisíc korún. K osobným vzťahom s konateľom spoločnosti a k náhodnej zhode billboardovej kampane TSM s blížiacimi sa voľbami sa primátor odmietol vyjadriť. Ako však poukazuje Zuzana Wienk z Aliancie Fair-play, môže ísť v tomto prípade o premyslený spôsob „skrytej reklamy“, ktorú hradí súkromná osoba. „Je na zastupiteľstve mesta, či občanoch, aby skúmali, či nedošlo k výhodnému výmennému obchodu „ja vám z verejných zdrojov pomôžem zvýšiť zisk periodík, vy mi za to poskytnete miesto na propagáciu.“ Myslím, že je to dostatočne neštandardný postup, aby poslanci a občania preskúmali vzájomné vzťahy, ich ekonomickú výhodnosť pre mesto a zmysel. Demokracia je napokon o tom, že volení zástupcovia sa zodpovedajú voličom a nemusia byť vo funkcii potvrdení,“ konštatovala Wienk.