Jeho výsledky budú rozhodujúce pri tvorbe novej organizačnej štruktúry mestského úradu. Ako uviedol primátor Štefan Škultéty, audit poukázal na niektoré duplicitné činnosti útvarov a najmä na skutočnosť, že zamestnanci úradu sa viac zameriavali na výkon zverených činnosti a nie na fungovanie úradu ako celku. Podľa novej organizačnej štruktúry vytvoria na úrade štyri oddelenia, klientske centrum, oddelenie hlavných činnosti, oddelenie podporných činnosti a úsek stratégie a rozvoja. Nová organizačná štruktúra začne platiť od 1. júla. Novinkami bude klientske centrum a úsek stratégie a rozvoja, zameraného na podporu cestovného ruchu. Do klientskeho centra sústredia činnosti, ktoré občania najčastejšie potrebujú pri komunikácii s úradom - matrika a evidencia obyvateľstva, dane a poplatky a podávanie žiadostí. Klientske centrum bude sídliť na prízemí budovy mestského úradu, aby bolo prístupné aj starším občanom.
Autor: tn