Zelená linka má číslo 0800 102 500 a odkaz, postreh či námet zo svojho okolia v trvaní maximálne dvoch minút občania nahovoria hneď po zaznení zvukového signálu. V mestskom informačnom dvojtýždenníku INFO vytvoria novú rubriku pod názvom „Témy, ktoré nepoznajú dovolenku“. Podľa Hlobeňa si veľa priaznivcov ešte nenašla, pretože na augustovú výzvu zareagoval zatiaľ len jeden čitateľ. Primátor bude odpovedať na otázky, ktoré občania môžu poslať mailom, listom, raz mesačne. Informácie o fungovaní mestskej samosprávy môžu už teraz občania získavať prostredníctvom internetu na stránkach mesta v rubrike Otázky a odpovede. Dotazy ľudí a odpovede vypracované kompetentnými pracovníkmi úradu sa na mestskom webe archivujú. „Prehľadné listovanie medzi konkrétnymi novšími alebo archivovanými staršími otázkami a poskytnutými odpoveďami je veľakrát návodom na riešenie problémov aj ďalším občanom, ktorí túto stránku navštívia,“ konštatuje Hlobeň. Ako upozorňuje, Mesto neuverejňuje maily, ktoré sa netýkajú problematiky práce mestskej samosprávy, ako sú rôzne reklamné texty, odkazy na iné stránky, tiež aj maily s vulgárnym, urážlivým, znevažujúcim a agresívnym obsahom.
Autor: ľs-tn