ončený do konca júla. „Celková cena diela je takmer 40 miliónov korún. Vlani sme za projektovú dokumentáciu a za prvé práce zaplatili 1,3 milióna korún, tento rok je už preinvestovaných viac ako 15 miliónov,“ uviedla hovorkyňa TSK Vlasta Henčelová. Rekonštrukciu cesty Stará Turá - Hrašné na základe zmluvy o dielo realizuje firma Strabag. Ako doplnila Henčelová, Trenčiansky samosprávny kraj by potreboval na opravu komunikácií druhej a tretej triedy miliardu. Na správu a údržbu komunikácií vyčlenili tento rok 75 miliónov korún. V pôsobnosti kraja je 1490 kilometrov ciest druhej a tretej triedy, spolu takmer 10 miliónov metrov štvorcových. Kritických úsekov je niekoľko, medzi nimi aj cesta druhej triedy Myjava – Stará Turá, ktorú miestni obyvatelia premenovali na tankodrom. Na jej havarijnom stave sa podpísala intenzita dopravy, ktorá spôsobovala postupnú deštrukciu telesa vozovky. Jednou z príčin bolo nedodržanie technologických postupov v čase jej výstavby.
Na opravu ciest vyhlásil kraj ešte v roku 2005 verejnú súťaž, ktorú mesiac po vyhlásení zrušil kvôli zmene v zozname opravovaných ciest. Podľa hovorkyne úradu pre verejné obstarávanie Heleny Fialovej bolo zrušenie verejnej súťaže v rozpore so zákonom o verejnom obstarávaní, pretože si ho TSK zavinil sám, a to nedostatočnou prípravou verejnej súťaže.