. Na začiatku mosta smerom od Bratislavy sa zrazili tri autá, na opačnej strane smerom od Žiliny štyri. Okrem pokrivených plechov sa nehody obišli bez zranení, avšak prejazd po moste trval aj desiatky minút. Most je kritickým miestom v Trenčíne, napája sa naň jediná prejazdová komunikácia cez mesto – Hasičská ulica. Ako uviedla spracovateľka návrhu generelu dopravy Tatiana Blanarová z Dopravoprojektu Bratislava, je podľa ich sledovaní frekvencia dopravy taká hustá, že tu prakticky neexistuje dopravná špička. Výstavbu nového cestného mosta sľubujú predstavitelia mesta už niekoľko rokov. Mesto plánovalo začať výstavbu na jeseň 2006 alebo na jar 2007.
Uvádzaným termínom ukončenia jeho výstavby je rok 2010. Ministerstvo dopravy však vidí reálnejší termín začatia stavby rok 2009. Výstavba cestného mosta je posudzovaná ako preložka štátnej cesty I/50. Nadväzovať bude na Juhovýchodný obchvat mesta. O jeho budovaní sa hovorí už takmer 20 rokov. „Predpokladáme, že po vybudovaní obchvatu by poklesol prejazd počtu áut cez mesto zo súčasných 24-tisíc na 15-tisíc za 24 hodín,“ To však skôr ako v rokoch 2010 - 2015 nebude,“ dodala Blanarová.
Mesto Trenčín predĺžilo o mesiac lehotu na verejné pripomienkovanie Konceptu generelu opravy mesta Trenčín do 6. mája. Grafická časť je k dispozícii občanom vo vstupnej hale Centra rozvoja mesta na Farskej ulici v pracovných dňoch, textovú časť dostanú v Útvare architektúry a stratégie. Podľa informácie na webových stránkach mesta je potrebné pripomienky adresovať útvaru architektúry a stratégie.