Za každoročný sponzorský príspevok vo výške dva a pol milióna korún a v prípade postupu do play off o ďalších pol milióna naviac, mali LOT dostať na ľadovej ploche reklamu. Ako skonštatoval súčasný generálny riaditeľ Dušan Rychtárik, keď sa o zmluve dozvedel, chcel od nej odstúpiť. „Počas doterajšej praxe som sa s takouto zmluvou nestretol. Je nevýhodná, pretože je to vysoká čiastka a touto reklamou nezískame toľko obchodných partnerov, aby sa nám vložené finančné prostriedky vrátili.“
Sponzorská zmluva bola podpísaná 26. januára 2006 na päť rokov a v poslednej klauzule je uvedené, že je nevypovedateľná. Riaditeľ pri rokovaniach s predstaviteľmi HK Dukla, prezidentom Róbertom Švehlom aj s viceprezidentom Viliamom Ružičkom argumentoval, že pri terajších hospodárskych výsledkoch si nemôžu dovoliť v plnení zmluvy pokračovať a predložil návrh novej zmluvy, s platnosťou na jeden rok a s nižšou čiastkou. Podľa Rychtárika nenašli v Dukle pochopenie. Ako skonštatoval viceprezident Ružička s peniazmi od Leteckých opravovaní už počítajú na platy pre hráčov. „Dukla by bola sama proti sebe, keby sa chcela dohodnúť na vypovedaní zmluvy s LOT.“
Riaditeľ Leteckých opravovaní vypovedal zmluvu s Duklou 10. marca. Ako tvrdí, podľa zmluvy malo byť logo spoločnosti na ľadovej ploche v kruhu. „O tento priestor sa ale delíme s iným podnikom. Žiadal som do päť dní chybu odstrániť, čo sa nestalo.“ Letecké opravovne doteraz vyplatili Dukle dva milióny korún. „Faktúry na zaplatenie zostávajúcej čiastky, ktoré nám posielajú, vraciame späť. Čakám, že oni prídu s nejakým návrhom, ale v najhoršom prípade pôjdeme aj na súd.“
Letecké opravovne sú spoločnosťou so stopercentným vlastníctvom štátu. „Podliehame štátnej kontrole a Najvyšší kontrolný úrad konštatoval, že táto zmluva je podpísaná v rozpore s dobrými mravmi. Za tri milióny korún ročne môžeme zamestnať desať pracovníkov do výroby,“ uviedol ekonomický riaditeľ Miroslav Jaška.
Letecké opravovne zamestnávajú 396 ľudí. Riaditeľ nepredpokladá, že by mali prepúšťať. „Skôr si myslím, že budeme musieť nejakých ľudí prijať. Aj tých, čo boli predtým prepustení, lebo máme nedostatok niektorých odborníkov, ktorých potrebujeme na opravy lietadiel. Podľa riaditeľa rokujú LOT s ministerstvom obrany a rôznymi ďalšími obchodnými partnermi, aby hospodárske výsledky boli priaznivejšie, než boli minulý rok. Prispieť k tomu by mala aj zákazka na generálne opravy Albatrosov L-39 v Líbyi. Na podpis je už pripravená zmluva na opravy lietadiel Vzdušných síl SR.