Malé dieťa kopne do nárazníka automobilu, ktorý podľa vyhlášky zastal na červenú pred prechodom pre chodcov. Nafúknu sa airbagy a vytešené dievčatko ukradne prekvapenej posádke akúsi tyčinku. Ale to nie je všetko. Mimoriadne infantilne pôsobiaca babička (nápadne pripomínajúca Betu druhú z hrdého Albiónu) sa zahryzne do čokolády 3-bit, pričom pozoruje mladých svalovcov. V zápätí rozmláti šamotovou tehlou výklad obchodu a slastne si umelými zubami odhryzne z vytúženej delikatesy. Nádherný príklad pre našu nedospelú omladinu, čiže mládež našu, ktorás držiteľkou rána. V nasledujúcom diele reklamy na tribit by mohol vystupovať 100-ročný deduško, ktorý by samurajským mečom preklal vodiča autobusu miestnej dopravy a z vrecka by mu ukradol vytúženú tyčinku. Agresívne reklamy na 3-bit vymyslel niekto s IQ ako trilobit.
Z reklám mám aj iné frustrácie. Najviac ma mrzí, že nemám ako muž menštruáciu. Bože, ako by som sa osobne vyžil!!! Tridsať dvadní v mesiaci by som striedal tie s krídelkami, ultratenké bez krídeliek, navoňané bez krídeliek a všetko v bielych nohaviciach. A chodil by som na plážový volejbal v Santa Monice a hlavne na diskotéky. A každého nechápavého trkvasa by som sa spýtal: „Ty si ešte nevyskúšal XYZ?“ A trkvas by nechápavo zakrútil hlavou a rozžiarila by sa mu tvár nad budúcim nákupom XYZ-tiek v miestom supermarkete. Nuž lenže čo už ? Z istých fyziologických dôvodov tieto radosti neprežívam. Príroda mi odoprela ultratenkosť aj krídelká. Zostávajú mi už len pracie prášky a ničenie rôznych zelených príšer sídliacich pod našou záchodovou doskou. Našim maloletým deťom sa ktosi pokúša prostredníctvom televízie vštepiť predstavu, že správny záchodový mikroorganizmus sídliaci na WC je zelený, má jedno oko a slintá. A ešte má zuby, čo je v prípade baktérií skutočne mikrobiologický unikát. Ihneď po nezištnom pokropení vybraným preparátom oslovené baktérie otrčia kopytá alebo hromadne masívne emigrujú zo záchodovej misy, pričom používajú varovné výkriky určené ostaným nevzdelaným baktériám. Zvyčajne s hrozivým výrazom svojej zasiahnutej bakteriálnej tváre. Maloleté deti tak získajú dojem, že u nich doma pod doskou striehne banda zelených lúpežníkov, ktorí čakajú len na to, koho bez Domestosu uhryznú do zadku. V prípade použitia odporúčaného preparátu je počestnosť bábätkovského zadočku zachránená, lebo hnusné baktérie sa odoberú dobrovoľne do hlbokej kanálovej ilegality. Ešte väčšia sranda pramení z jednorazových plienok. Nehoráznu cenu 400 Sk vyvažuje radosť zo skutočnosti s akou radosťou sa dieťa môže po... ale veď viete. To, že Vám detské základné telesné potreby ruinujú rodinnú pokladňu, sa už z reklamy nedozviete. Hlavná vec, že je zadoček v teplučku. V teplúčku ho majú zrejme najviac členovia správnych rád príslušných výrobných a obchodných firiem.
V Spojených štátoch bola pred dvoma mesiacmi reklamou mesiaca upútavka na toaletný papier, na ktorom bol na každom útržku portrét Fidela Castra. Ktovie, kto by zvíťazil u nás. Ak sa nájde dostatočne odvážny výrobca papiera, možno uvidíme.