stále prerušoval celovečerným filmom“.
Reklamy sú skutočne zaujímavé. Každý večer po vypnutí televízneho príjímača zaspávam v presvedčení, že polovica národa permanentne menštruuje a chodí pri tom s pocitom bezpečia a sviežosti v bielych obtiahnutých nohaviciach na diskotéky. Iná časť divákov je počas sledovania obľúbeného filmu priamo žeravá po informácii, čo by kupovali mačky. Napriek vyčerpávajúcemu masírovaniu mozgu prostredníctvom obrazovky som sa stále nedozvedel, ktorý je bežný prací prášok. Všetky ostatné už poznám, ale bežný stále tají svoju identitu. Pravdepodobne sa zo strachu uchýlil do ilegality a nechal si z krabice odstrániť meno. Možno dokonca emigroval. Potom nasledujú extra veľké kúsky ovocia a iné slovné výčiny. A čo takto napísať „extra veľké kúsky karagenanu a modifikovaného škrobu?“ Reklamné agentúry samozrejme vedia, kedy reklamu do filmu zaradiť. Možností je viacej. Zloduch práve vyťahuje zbraň na kladného hrdinu a všetci majú nervy napäté ako futbalisti Dynama Tbilisi gumu na trenírkach. Alebo scéna, keď sa mierne spomalený hrdina konečne odhodlá pobozkať nejakú okresnú krásavicu. Krásavica slastne priviera oči, asi tak ako keď si ja v noci načierno dávam z chladničky varený diétny lalok s cesnakom. A potom to príde. Zvučka, v nej sa dvaja obhadzujú snehom a zasa nasledujú ženské hygienické potreby, mačky a bežný prášok.
Reklamné agentúry ani komerčné televízie si neuvedomujú, že výrazne prispievajú k zhoršeniu zdravotného stavu spoločnosti. Väčšina ľudí totiž pri začiatku reklamy vstane, odoberie sa do kuchyne, otvorí chladničku a začne ju pahltne plieniť. Pahltnosť vyplýva zo skutočnosti, že reklamný šot má sedem minút a treba zjesť čo najviac. Výsledkom je zlé požuvanie potravy, prehĺtanie veľkých kusov a nedostatočné premiešanie požívatín so slinami. A to všetko na noc! Keby to minister Zajac myslel so zdravím občanov naozaj dobre, urobil by jednu z dvoch vecí. Buď by reklamy celkom zakázal, alebo by reklamné pauzy predĺžil na pol hodiny, aby sa hladoši najedli v pokoji a zdravo. Výsledky by boli jasné: menej vredov a žiadne ťažké sny spojené s nočným potením.
To je o reklame z mojej strany všetko. Verím, že sa mi raz podarí vymyslieť nejakú reklamu na sledovanie inej reklamy. Zatiaľ sa musíte uspokojiť s tým, že baktérie na vašom WC nemajú šancu.