„Išlo o historicky najvyššiu investovanú sumu z rozpočtu TSK do súvislých opráv ciest. Najväčší finančný objem išiel do okresu Partizánske, najviac úsekov sa zas opravilo v okrese Považská Bystrica. Okrem súvislých opráv ciest župa vyčlenila aj množstvo finančných prostriedkov na rekonštrukciu mostov. Chcem sa ospravedlniť cestujúcej verejnosti za dočasné dopravné obmedzenia počas rekonštrukčných prác, opravy sme robili najmä pre nich,“ povedal trenčiansky župan Jaroslav Baška s tým, že žiadny úsek cesty nebol počas rekonštrukcie úplne uzatvorený, práce vždy prebiehali v polovičnom profile.
„Súčasne robilo na rekonštrukcii ciest až 11 čiat a 6 obaľovní. Ich práca spočívala v odfrézovaní úseku cesty, vyrovnaní nerovností a položení obrusnej vrstvy. Následne sa vyčistili a spevnili priekopy a priepusty,“ doplnil Martin Beniač, riaditeľ závodu Žilina, Doprastav a.s.. Celková plocha opravy predstavovala takmer 390 000 m2 a položilo sa približne 77 tis. ton asfaltových zmesí.