Aj v klientskom centre evidovali o polovicu menej hovorov.
Prešiel celý mesiac a situácia je rovnaká. Linka 0850 111 555 býva neustále obsadená.
Pre tých, ktorí potrebujú niečo vybaviť, nie je odpoveďou konštatovanie, že v nitrianskom centre pracuje 40 operátorov, ktorí nepretržite vybavujú telefonáty klientov a v podstate odpovedajú stále na to isté. Ani to, že cena hovoru, nech je z ktoréhokoľvek miesta Slovenska, je vždy za cenu miestneho hovoru.
„Ak telefonujem celý týždeň a na telefóne po každom zavolaní si musím vypočuť kompletnú informáciu a potom čakať ďalšie 2 –3 minúty, kým sa linka uvoľní, tiež to nie je lacná záležitosť,“ sťažuje sa čitateľka. Spoločnosťou vyzdvihovaný takýto systém ako bezstarostný a bezproblémový, bez chodenia na jednotlivé pracoviská, tak dostáva trhliny. Tí, ktorí nemajú telefón, musia tak či tak chodiť telefonovať z telefónnych búdok alebo pošty a to tiež nie je bezproblémové.
Ďalšou možnosťou, ktorú si naši čitatelia vyskúšali je mailový kontakt.
„Chcela som zmeniť systém fakturácie z mesačnej na polročnú alebo dlhšiu, pretože na odbernom mieste platíme 10 korún mesačne a cena za šek na pošte je vyššia. Na odpoveď na mail som čakala dva dni, ale zaregistrovať moju požiadavku nemohli. Odpovedali, že vzhľadom na množstvo požiadaviek aj zo strany iných zákazníkov nie je možné evidovať moju požiadavku. Mám sa ozvať, až keď mi uplynie vyúčtovanie obdobie a dostanem vyúčtovaciu faktúru. Takže všetko vybavovanie ma čaká zase.“