TRENČÍN. Mestský úrad v Trenčíne bude v pondelok (16. 3.) zatvorený. V prípade potreby je možné využiť telefonickú a mailovú komunikáciu.
Ako informovala hovorkyňa Trenčína Erika Ságová, od utorka 17. marca do odvolania bude mestský úrad fungovať pre verejnosť v obmedzenom režime v čase od 8.00 h do 11.00 h a od 13.00 do 15.00 h, v piatok len od 8.00 do 11.00 h.

Služby mestského úradu budú zabezpečované len v nevyhnutnej miere. Podateľňa v tomto čase bude prijímať len neodkladné podania.
Činnosť matriky bude obmedzená na niektoré úkony - vyhotovenie rodného listu pre novorodenca a vyhotovenie úmrtného listu.
"Skôr, ako sa občania rozhodnú úrad navštíviť, mali by kontaktovať klientske centrum alebo matričný úrad telefonicky na spresnenie ich požiadavky. Predídu tak zbytočnej návšteve úradu - vzhľadom na obmedzené služby. Pracovníci klientskeho centra a podateľne budú s klientmi komunikovať v prvom kontakte prostredníctvom elektronického vrátnika.
Nainštalovaný je pred hlavným vchodom do úradu z Mierového námestia. V prípadoch vyžadujúcich podpis klienta, prosíme, aby si klient priniesol vlastné pero a zároveň myslel aj na ochranu tváre pri kontakte s pracovníkmi," zdôraznila Ságová.