Vydavateľstvo Petit Press už viac ako dva roky úspešne pôsobí v regiónoch s eventovou platformou MY S VAMI, ktorá k dnešnému dňu zorganizovala viac ako 40 odborných diskusií, dve medzinárodné konferencie a desiatky menších eventov.
Od septembra prichádza so značkou SME KONFERENCIE, ktorá organizačne pokryje aj eventy v regiónoch.
Divízia bude organizovať odborné konferencie, semináre, workshopy a ďalšie diskusné formáty. Cieľom je vytvoriť nezávislú platformu na zdieľanie najnovších poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života.

„Regionálne týždenníky MY nám ukázali, že byť v užšom kontakte s našimi klientmi a čitateľmi má obojstranne veľký zmysel. Tešíme sa, že nás posilní zohratý tím z Trend Konferencií a vytvoríme silné zázemie pre Denník SME a jeho nový brand SME KONFERENCIE. Veríme, že ohlasy budú rovnako pozitívne ako máme z regiónov,“ hovorí člen predstavenstva Petit Press Milan Mokráň, pod ktorého nová eventová divízia bude patriť v rámci vydavateľskej štruktúry.