
Zúčastnilo sa ho a počas troch dní svoje kolekcie prezentovalo 66 slovenských vystavovateľov, 11 vystavovateľov z Čiech a tri firmy z Maďarska. I v tomto roku bol zachovaný odborný charakter veľtrhu, keď prvé dva dni boli venované iba odbornej verejnosti a až vo štvrtok si najnovšie trendy v móde a odievaní mohli prehliadnuť aj ostatní návštevníci.
Ako počas slávnostného otvorenia priznal generálny riaditeľ trenčianskeho výstaviska Emil Dobiáš, dnes nie je jednoduché vystúpiť pred tými, ktorí si pamätajú aj väčšiu slávu veľtrhu, keď mali areál preplnený a čakalo sa len na to, kedy sa nejaký výstavný stánok uvoľní. „Dnes je situácia iná, trh je rozdelený, väčšie firmy väčšinou exportujú, alebo robia prácu vo mzde, takže ich nahradili firmy menšie a agilné, pre ktoré má účasť na tomto veľtrhu zmysel,“ uviedol Dobiáš. Zároveň však zdôraznil, že sa snažia urobiť všetko preto, aby sa veľtrh odrazil od dna a rozvíjal. Súčasťou sprievodných podujatí boli popri odbornom seminári, venovanom možnostiam zvýšenia konkurencieschopnosti textilných a odevných výrobkov po vstupe Slovenskej republiky do EÚ, najmä veľtržné súťaže – 29. ročník súťaže producentov módy Zlatá Fatima, súťaž slovenských módnych návrhárov Módny Tvorca roka 2004 a súťaž Top Trend.
Hodnotiteľská komisia udelila jediné ocenenie Zlatá Fatima trenčianskej firme AST Dizajn –Andrea Martiny za výrobok Linda B., kde ocenila profesionálnu prácu so strihom, detailom a výberom materiálu. Módnym tvorcom roka 2004 sa na základe rozhodnutia Módnej akadémie spomedzi ôsmich módnych návrhárov stala Miroslava Kurpasová s kolekciou Mademoiselle Richelieu a jej voliéra. A nakoniec, cenu Top Trend 2004 si zo Slovenska odniesla česká firma Fllip - dámská móda z Lipníka nad Bečvou. Výsledky súťaží boli vyhlásené a ocenenia udelené na slávnostnom galavečeri Móda Laugarício, ktorý okrem módych prehliadok spestrila hudobná skupina Taktici s ich piesňou Trenčín mesto módy.