venska.
Príjemným osviežením po- dujatia bolo, že na špeciálne upravenom 195 metrov dlhom autodrome Združenia technických športov a činnosti Domu mladých technikov, predvádzali majstrovstvo v súhre vysielač - automodel spojený s koncertom spaľovacích motorov pretekári s malými monopostami dosahujúcimi rýchlosť na rovinke až 90 kilometrov za hodinu. V kategórii automodelov do 2,5 kubického centimetra dominovali pretekári z Poľska. Víťazstvo si odniesol Artur Dzierzecki, ktorý absolvoval 107 kôl, druhý sa umiestnil A. Trell (105 kôl) a tretí skončil W. Czerniawskiu (100 kôl).
Magnetom pre veľkých i malých obdivovateľov formúl počas peknej augustovej nedele boli spaľovacie monoposty. Bola ňou hlavná kategória formúl, ktorá vlastne vstúpila do druhej štvrťstoročnice. Teší, že polhodinová finálová jazda bola v réžii trojice domácich slovenských automodelárov. Podľa prognóz sa vydarila trojnásobnému víťazovi 23-ročnému Michalovi Husárikovi, ktorý dva roky pauzoval a na tomto XXVI. ročníku Veľkej ceny Laugaricia zvíťazil pri najazdených 132 kolách. Druhú priečku získal Peter Ptáček so 122 kolami a tretí Tomáš Lipták absolvoval 119 kôl. Na podujatí boli prítomní i bývalí dlhoroční organizátori Grand Prix Laugaricio - Ladislav Rehák so synom Mirom, Jozef Kvasnica, Ľuboš Kučera a ďalší, ktorí sa vlastne pričinili o to, že preteky sa doposiaľ vôbec konajú. Tesne po víťaznej jazde M. Husárik povedal:
„Mal som dva roky pauzu. Na týchto pretekoch som štartoval päťkrát, z toho som trikrát zvíťazil. Prirodzene, že z tohtoročného víťazstva mám veľkú radosť, nakoľko v Trenčíne sa stretlo silné zastúpenie kvalitných modelárov.