ich je už tri štvrtiny storočia na svete a pol storočia v Trenčíne.
Tento Moravský Slovák sa narodil 2. júla 1927 v Hodoníne a od roku 1950 je v Trenčíne. Priletel na Trenčianske letisko s 3. leteckým školským plukom, ktorý koncom roku 1953 zrušili. Od apríla 1954 sa stal skúšobným pilotom, neskôr inšpektorom - starším skúšobným pilotom Leteckých opravovní v Trenčíne.
Počas svojej leteckej kariéry nalietal vyše 10 tisíc letových hodín pri 45 000 štartoch. Lietal na 39 typoch motorových lietadiel a ich modifikáciách, vrtuľníkoch a 11 typoch vetroňov. Cez jeho ruky prešlo vyše tisíc lietadiel, ktoré LOT od roku 1953 opravovali. Niektoré z nich dopravil zákazníkom od Poľska až po Egypt. Doma spoznal vyše 60 letísk, z ktorých niektoré už nejestvujú, ďalšie v štrnástich štátoch sveta.
Pre svoje politické postoje a názory musel v minulom režime opustiť armádu a lietať v Slov-Aire. Pri poľnohospodárskych letoch vo výške menej ako 30 metrov nad terénom z improvizovaných štartovacích plôch dokazoval svoje majstrovstvo. Je tiež najdlhšie lietajúcim skúšobným pilotom LOT.
Roku 1982 odišiel do dôchodku, ale láska k letectvu z neho nevyprchala. Je stálym návštevníkom letiska, ochotným pomôcť kde treba. Naposledy pri medzinárodných navigačných pretekoch „Kráľovičov memoriál“ a oslavách 60. výročia Padákovej školy v Trenčíne. Nehanbí sa pri slávnostiach nosiť leteckú uniformu a v Slovenskom leteckom zväze gen. Dr. M. R. Štefánika je príkladom mladým, ktorým má vždy čo povedať.