i prioritami prezentovali riešenie dopravnej situácie v meste. Podľa Adriany Mlynčekovej, poverenej vedením Útvaru hlavného architekta Mesta Trenčín, na prvom mieste ide o juhovýchodný obchvat a riešenie niektorých kľúčových križovatiek kruhovými objazdami, čo je zakotvené aj v územnom pláne mesta. V tohtoročnom rozpočte sa počíta s vypracovaním projektu a vybudovaním kruhového objazdu na križovatke Soblahovskej a Legionárskej ulice (pri Keramoprojekte), pracovať sa bude aj na štúdiách križovatiek pri čerpacej stanici Esso, na Ulici Pri dolnej stanici a na Rozmarínovej ulici pri Gymnáziu Ľ. Štúra.
Ako potvrdil aj viceprimátor a štatutárny zástupca mesta Branislav Celler, v tomto roku bude projekt juhovýchodného obchvatu financovaný z vlastných zdrojov. Použijú sa peniaze z prevodu hospodárskeho výsledku za rok 2003 v predpokladanej výške 44 mil. 555-tisíc korún, no mesto zároveň požiada aj o granty z Európskej únie.
Juhovýchodný obchvat bude pokračovaním diaľničného privádzača, ktorý končí medzi Záblatím a Zlatovcami. Pokračovať bude cez terajšiu priemyselnú zónu mesta, mostom preklenie Váh a okolo Leteckých opravovní skončí na štátnej ceste pri čerpacej stanici Esso. Odtiaľ sa potiahne okolo vodného zdroja, po Východnej ulici obíde sídlisko Juh a cez Zábranie skončí opäť na štátnej ceste Pred poľom.
Oľga Kajabová